marți, 30 octombrie 2012

Concurs Halloween-Finaliste

Astazi a venit timpul sa fac alegerea. Este greu, foarte greu. Am avut 3 inscrieri pentru concursul de Halloween organizat impreuna cu cei de la MyLash.ro si imi pare rau ca trebuie sa aleg doar 2 dintre acestea. Daca as putea le-as trimite pe toate 3 in marea finala.
Cele 3 fete care s-au inscris sunt:
 Badea Andreea:



Andrea Ps:



Georgiana Renata:



Cele 2 finaliste sunt Andreea PS si Georgiana Renata! (Badea Andreea a avut multiple inscrieri pe diverse bloguri cu acelasi machiaj si a fost descalificata) Felicitari fetelor mergeti mai departe. Cele 3 castigatoare vor fi alese de catre echipa MyLash pe 31 octombrie asa ca fiti pe faza.

La acest concurs m-am inscris si eu...adica sper ca m-am inscris. Blogul pentru care am facut inscrierea se pare ca nu avea o adresa de mail la care sa trmit pozele si comentariile erau blocate. Fratilor, daca va bagati in ceva respectati regulile sau inchideti blogul daca respirati aerul degeaba! Din pacate nu am vazut acest detaliu decat dupa ce am facut pozele si am sters machiajul. Le-am trimis celor de la MyLash.ro si inscrierea mea si sper sa fie luata in considerare.

Dupa cum v-ati obisnuit, nu puteam sa fac un machiaj "normal". Am optat pentru o explozie de culoare  cu o abordare diferita a lucrurilor.








4 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...