joi, 5 ianuarie 2012

NOTD - 425 Miss Sporty

Buna Fetelor!


Va spuneam ieri ca am mai achizitionat o oja Miss Sporty de curand si pentru ca o port acum pe unghii, m-am gandit ca poate v-ar placea si voua. Este vorba despre o oja din gama Lasting Colour care promite o rezistenta de pana la 7 zile.


Am aplicat-o in 2 straturi cu o baza inainte, dar inca nu am aplicat un top coat. Ii testez rezistenta fara top coat mai intai.


Imi place foarte mult culoarea, est un gri petrol mat, dar foarte lucios. Imi plac ojele inchise la culoare si as purta chiar si negru, dar in aceasta perioada mainile mele sunt foarte albe si nu ar arata bine, asa ca aceasta culoare este perfecta!



Periuta nu este la fel de lata precum le au ojele din gama Quick Dry, dar imi fac treaba destul de usor cu ea :)

Cantitate 7 ml
Pret 5-7 lei (depinde de magazin)

Va place culoarea? Ce parere aveti de ojele Miss Sporty?

Cu drag,

Pinkie

5 comentarii:

  1. foarte frumoasa culoarea!!!de unde achizitionezi ojele de la miss sporty?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Kitty!

    Pe aceasta am cumparat-o de la un magaizn din Mioveni cu 5 lei si aveau muulte culori.
    Dar mi-am mai luat din Kendra Pitesti cu 7 lei (in Kendra din Bucuresti nu au Miss Sporty), din Carrefour (dar in Carrefour Orhideea nu mai aveau Miss Sporty de Craciun) si se mai gasesc pe la mici buticuri.

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am nuanta asta, imi place, dar fara top coat tine vreo doua zile( in conditiile in care spal vase si ma spal pe maini de vreo o suta deori pe zi+alte activitati casnice)
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu sunt fana declarata a ojelor miss sporty. am cel putin 7 in colectie. mi se par destul de rezistente si raportul calitate pret este super din punctul meu de vedere :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...