joi, 3 noiembrie 2011

Ma enerveaza companiile care..




..se folosesc de bloguri si bloggeri in special. Motivele pentru care o fac sunt multe si la fel de diverse, insa modalitatile prin care au ajuns sa o faca ma dau pe spate. Sunt atat de subtile sau interactive incat nici nu iti dai seama ca te folosesc.

Exclud din aceasta categorie campaniile in care bloggerul intra cu buna stiinta si isi asuma decizia oricum ar fi ea.

Nu imi cereti sa va dau exemple pentru ca nu o voi face din simplul motiv ca daca vi se da pe tava totul tu nu vei face nimic sa intelegi/observi subtilitatile la care apeleaza unele companii, iar aceasta postare isi pierde rostul.

Daca veti dori sa dati voi exemple si sa discutam, o vom face impreuna.

Cu drag, a voastra Pinkie care si-a intrerupt procesul de aranjare a hainelor in sifonier pentru a va spune ce are pe suflet.

sursa foto

Later Edit: Nu are nicio legatura postarea ma cu campania Vichy. Alta companie m-a "inspirat" pentru aceasta postare astazi. Campania Vichy de acum este chiar gandita bine.

10 comentarii:

  1. Te inteleg...si pe mine ma enerveaza unele campanii ;)).

    RăspundețiȘtergere
  2. eu zic asa, blogger-itele de la noi se lasa folosite si accepta orice conditii pt un produs cat de mic si neinsemnat, si in plus se pierde esenta unui blog, care ar trebui sa fie o chestie personala, sa se simta persoanlitatea fiecareia, nu o lunga insiruire de giveaway-uri si concursuri sponsorizate...

    RăspundețiȘtergere
  3. Federova eu acum am o problema cu companiile, dar la urma urmei campaniile sunt campaniile ne sunt livrate noua..

    RăspundețiȘtergere
  4. Sadie draga mea, suntem pe aceeasi lungime de unda :>

    RăspundețiȘtergere
  5. Leea, ai lasat un comentariu pe sufletul meu :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Morphine campania Gerovital din primavara a cam luat-o razna...rau.. Ai dreptate

    RăspundețiȘtergere
  7. Crede-ma ca nedumerirea mea e cu atat mai mare cu cat mi-au trimis recent niste produse spre testare si pentru giveaway, fara conditii de niciun fel, colaborarea a decurs super. Asa ca nu-mi explic de ce au omis sa includa un blogger cu care tocmai colaboreaza.
    Oricum, cand le trimit link-ul cu giveaway-ul, o sa intreb si chestia asta.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...