joi, 8 septembrie 2011

Articol pe Amelie.ro la care au raspuns bloggeritele

Buna fetelor!Link

Prin acest post vreau sa anunt ca am inaugurat o noua rubrica pe Amelie.ro - Bloggeritele raspund.

Pentru articolul de debut v-am rugat pe cateva dintre voi sa imi definiti machiajul profesional si vreau sa le multumesc pentru contributie Anei, Monei, Simonei, Cristinei, Ellei si Adynei.

Ele au fost primele care au raspuns invitatiei mele, dar sper ca si voi sa dati curs invitatiei mele atunci cand va ajunge in inbox-ul vostru. Stiu ca au existat cateva dificultati pentru ca mailul meu ajungeam in spam :(

AICI puteti citi ce au raspuns fetele noastre :)
(stiu ca in prima zi nu prea a mers site-ul)

Hugs,

Pinkie


PS: Ce parere aveti? Sunteti de acord sa va invit sa discutam pe Amelie.ro?

Un comentariu:

  1. Foarte frumoase cuvintele scrise aici...te felicit pentru initiativa si keep up the good work! :*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...