miercuri, 24 august 2011

My Lipstick Collection - Swatches (Part 1)


Hello ladies!

Astazi aveam in gand sa va arat un machiaj realizat cu ajutorul noii mele palete, dar pentru ca m-am trezit cu un ochi umflat...am renuntat la idee :( si am zis sa va arat rujurile pe care eu le folosesc cel mai des si ca sa va fie de folos am zis sa fac si swatches.

So...enjoy! (click pe poze pentru a le mari & le-am facut cu rosu pe cele care imi plac cel mai mult)

De la stanga la dreapta:
1. Flormar Supershine 524 - este un nude foarte frumos (pe buze nu arata maro)
2. Flormar Supermatter 204 - este genul de ruj nu port ruj, am doar putina culoare
3. Flormar Long Wearing L14 - faimosul ruj corai-portocaliu super intens
4. Farmasi True Color Lipstick 06 - un corai mai cuminte decat L14 (AICI gasiti swatch pe buze pentru 06 si 06)
5. Farmasi True Color Lipstick 05 - un corai nude


Culorile sunt aplicate in 3 straturi


1. Bourjois Lovely Brille 05 Corail des mers - un rosu, dar nu intens trebuie insistat
2. Bourjois Lovely Brille 04 Rose Croisette - un roz sclipicios transparent
3. Bourjois Lovely Brille 02 Sable fin - un fel de nude sclipicios foarte transparent
4. Bourjois Docteur Glamour Cosmic 24 Rose Volupteux - un roz sclipicios transparent



Culorile sunt aplicate in 4 straturi



1. Oriflame (nu stiu gama) Pink Diamonds - este un roz cu particule multicolore de sclipici
2. Astor Soft Sensations 009 - un roz sidefat
3. GOSH Velvet Touch Lipstick 43 Tropical Pink - un roz "pitzi"sidefat intens
4. Rimmel London Color Show Off 140 Kiss ME - un rosu-corai mat (usuca buzele) rezistent, dar nu si la transfer



In 2 sau 3 straturi


1. AVON Golden Peach - un portocaliu cu particule sclipicioase multicolore
2. AVON Moisture Seduction Fuchsia Fever - un fucsia pigmentat, rezistent si hidratant
3. AVON Color Trend Sparkle Shine - un roz-rosu deloc intens putin sidefat si sclipicios




Acestea sunt rujurile pe care eu le folosesc cel mai des. Sper ca v-au placut si ca va sunt folositoare swatch-urile.

Care este rujul tau favorit?

Hugs,

Pinkie

15 comentarii:

  1. Rujul meu favorit este farmasi ,o culoare nude :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce colectie frumi :x sunt moarta dupa rujuri :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Lets Make a Diva intr-adevar L14 este o nuanta foarte frumoasa si cautata!! A trebuit sa umblu pe la 3 standuri Flormar si sa astept 3 saptamani pana sa fie a mea..

    RăspundețiȘtergere
  4. Daria si eu vreau sa mai cumpar cateva rujuri Farmasi..au un miros demential!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac toate :)) e greu sa ma decid cand vine vorba de favoritul meu..dar visez la unul Mac :d

    RăspundețiȘtergere
  6. Ale acum si eu iubesc rujurile..inainte eram mai mult adepta glossului :))
    Si eu visez la cateva rujuri MAC, dar deocamdata visez...:p

    RăspundețiȘtergere
  7. mama mia, ce colectie impresionanta! eu am o paleta de rujuri cu 6 nuante, de vreo 2 ani, inca nu am epuizat-o ;)) obisnuiam sa imi cumpar si eu muuulte, insa am sfarsit prin a le arunca, pentru ca nu aveam timp sa le consum si ma trezeam ca au expirat :((

    RăspundețiȘtergere
  8. cel de la Flormar- Long Wearing- este bun? rezista?....

    RăspundețiȘtergere
  9. Bondarica sa stii ca rezista..dar se ia pe pahar daca bei ceva..

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie imi plac nuantele Dusty Rose in general la rujuri asa ca din colectia ta aleg Flormar Supermatte. Din cate vad eu este o nuanta de roz-maro asa cum imi place mie!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoasa colectie! Sunt curioasa daca cel Flormar Lomg wearing are miros si gust de ruj clasic, nu prea ma impac cu aspectele astea, dar nuanta e asaaaa frumoasa ca as face un compromis :D
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  12. imi place Bourjois Docteur Glamour Cosmic 24 Rose Volupteux! rujul meu preferat e un gloss :D de la mac, pink poodle. mor dupa el!

    RăspundețiȘtergere
  13. o intrebare: la rujurile flormar in prima categorie, al doilea ruj flormar scrie ca e nuanta 204, dar la swatch scrie nuanta 207...care din ele e?

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...