vineri, 26 august 2011

Asa NUUUUUUUUUUUUUUUU

      Cu niste dubii in ceea ce priveste mirosul foarte puternic de amoniac al vopselei am zis totusi sa incerc....si rau am facut. Nu intelegeti nimic nu ? Pai sa va povestesc:
-ora 1 noaptea ...chef nebun de vopsit...persoana available Matusa' ...vopsea Prestige(cumparata de mama), nuanta nu o stiu exact dar este prima de sus din poza.

Bun...zis si facut: amestecat un tub de prestige cu jumate blond sa iasa mai deschis cum ma fac de obicei (doar ca fol o alta vopsea). Pe la jumatatea actiunii imi spune Matusa' ca nu are ochelarii...ma ofer sa ii aduc dar imi zice ca se descurca...hmmm reticenta continuam....termina radacinile si ma intreaba: auzi da vroiai sa iti fac si lungimea ca nu am mai pastrat vopsea :| binenteles ca ma apuca spumele pamantului dar ma calmez si ii spun sa faca tot posibilul sa ajunga ca nu pot ramane jumate portocalie (se decolorase grav de la ultima vopsire)...35 minute si ma indrept victorioasa spre baie....pac pac si cand ma vad in oglinda stupoare....bruneta!!!!
   
 Injur tot ce pot si ma razbun pe un pachet de tigari ca mai apoi sa adorm in chinuri. A doua zi la lumina naturala observ ca sunt o "visina putreda" dar oricum....de la o zmeurica coapta la o visina putreda e cale luuunga. Astia ar trebui dati in judecata....nu am sa mai cumpar in viata mea @#@#$# asta de vopsea si va sfatuiesc sa o ocoliti. Cam asta e ce a iesit, inca nu ma pot obisnui desi nu e foarte rea (in poza nu se observa ca mi-a tras Matusa' si niste suvite de la fosta vopsire/a uitat sa acopere tot):




Daca dati click sa mariti prima poza o sa vedeti mult mai bine diferente intre ele....si tineti cont ca imi batea lumina naturala in par in momentul in care am facut poza...ca altfel este si mai inchisa nuanta. Tin sa mai precizez o data ca nuanta parului meu era una foarte deschisa de portocaliu deci nu avea cum sa fie vina mea pt intensitatea culorii.

XOXO,
PIXIE

22 de comentarii:

  1. te-a inchis bine de tot la culoare. dar lasa. e o schimbare de look. si o schmbare e mereu binevenita,nu?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Desi nu iti place culoare...iti sta foarte bine. E posibil ca cele 2 culori sa fi reactionat si sa fi dat o culoare mai inchisa desi asta nu era intentia. Iar daca spui ca parul a mai fost si decolorat...e posibil ca dupa cateva spalari sa se deschida bine de tot.

    RăspundețiȘtergere
  3. OMG !!!! Mie-mi place foooooooarte mult cum iti sta asa. Pe cuvant ! Ma uit de 5 minute la poza. Esti adorabila !

    Imi pare mai potrivita pentru tenul si nuanta ochilor tai.. Esti asa cute ! <3

    Sa nu iti para rau si sa ii zici "Thanx" matusicii, ca a facut o treaba super buna ;))

    Pups !

    RăspundețiȘtergere
  4. Nah, ca sora mea si-a luat o vopsea care cica era nu stiu ce fel de rosu,bengos:>
    arata cat de cat dupa ce s-a vopsit..daaar dupa 2 saptamani avea o culoare oribila, era un amestec de blond si caramiziu.Yacks. 2 sapt!!

    Acum si-a luat brilliance de la schwarzkopf si arata superb!
    dar s-a vopsit doar de o saptamana, asa ca nu stiu cat o sa tina, dar macar culoarea este cea de pe cutie:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Neplacuta situatie! E aiurea sa te astepti la ceva si sa obtii altceva. Era mai bine sa mergi la un salon, acolo macar aveai pe cine trage la raspundere, asa chiar daca reclami producatorul isi va declina raspunderea, va spune ca nu ai procedat conform instructiunilor, sau ceva de genul asta. Ti-a stricat tot cheful, nu?! Mie imi place nuanta, dar daca tu nu te simti ok, parerea mea nu conteaza! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pfff mama a păţit şi mai rău cu vopseaua Gerocossen...îşi alesese blond alună şi de la un şaten închis i-a ieşit....nimic:D. Absolut nici o schimbare! Şi ea se vopseşte singură acasă de muulţi ani deci nu e vina ei:|....So...vopsea gerocossen=aşa nu:D

    RăspundețiȘtergere
  7. pai de la un blond cu rosu sa iasa reactia la o visina putreda ? suspect...
    incep sa ma obisnuiesc dar parca tot rosul e mai potrivit vara deoarece am si asa un aspect dur si ma si imbrac in negru des....sooo i look so rock&roll :(

    RăspundețiȘtergere
  8. si mie imi place :D asa ca obisnuieste-te cu ideea :D

    RăspundețiȘtergere
  9. mie imi place cum iti sta si esti tunsa foarte frumos :) plus ca it wears off daca chiar nu iti place >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie imi place la nebunie cum iti sta. Nici nu stii cat mi'am dorit nuanta asta la par, dar pe castaniul meu foarte inchis, slabe sperante :))

    Lasa'l asa, pe bune, arati super.

    Si crede'ma, jumatate din garderoba mea e neagra, parul aproape negru si tot nu arat rock'n'roll ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. si mie imi place.....mult de tot..

    RăspundețiȘtergere
  12. e o culoare foarte frumoasa si te prinde bine. imi place chiar mult mai mult fata de cum erai vopsita inainte :D

    RăspundețiȘtergere
  13. iti sta foarte bine cu culoarea asta si imi place tunsoare tare detot:xas vrea sa imi nimereask si mie cnv tunsoarea in genul k a ta dar miramas:))

    RăspundețiȘtergere
  14. va multumesc....cat despre tunsoare...ma tund singura de obicei :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. ce culoare este vopseaua si de la ce?mie imi place f mult culoarea si nu stiu daca pe saten deschis imi iese nuanta asta...multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti iese pe un saten inchis...vopseaua era Prestige si pe cutie avea poza cu tipa roscata din prima poza (prima tipa)...am dat toate aceste informatii si mai sus. pup si sper sa o gasesti

      Ștergere
  16. E amuzant ca acum nuanta pe care o ai aduce cu aceasta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, doar ca acum imi doream aceasta nuanta...atunci nu :D si prefer atunci cand cumpar o vopsea sa semene macar cu ce e pe cutie :-s

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...