joi, 21 aprilie 2011

Perfectiune la plic


Folosesc de ceva vreme crema antiimperfectiuni de la Gerovital plant si ma declar multumita! Dintre toate produsele acestei game aceasta imi place cel mai mult. Deoarece am diverse depigmentari ale tenului si alte punctulete rosii mititele am zis sa o folosesc sa vad daca face minuni. Cam de 2 sapt o folosesc zilnic in special seara ...si ocazional dimineata cand imi aduc aminte. Rezultate? pielea este un pic mai uniforma, porii nu mai sunt atat de dilatati , acele mici puntulete/firisoare rosii au disparut. Intradevar am mancat si un pic mai sanatos in ultima vreme si poate a fost si asta un motiv in plus sa ma "refac " mai repede. Singurul lucru care nu imi place este mirosul. Desi are un miros de plante, placut , poate fi obositor cand folosesti si demachiant si ser cu exact aceiasi aroma. Ma doare un pic capul de la mirosul puternic. De acum incolo voi folosi aceasta crema dar le voi schimba pe restul si le voi folosi pe rand pentru a nu mai avea probleme de genul. In ultima vreme am mai impartit mostre si am apucat sa fac si cateva poze. Fetele mi-au spus ca sunt foarte incantate de creme si ca e posibil sa isi achizitioneze si ele unele produse.


Un comentariu:

  1. Salut!!

    Si eu folosesc aceasta crema de doua saptamani, de fapt e singura pe care o am din aceasta gama si nu pot sa spuhn ca am rezultate remarcabile. E adevarat ca mi-a micsorat porii dar tenul a ramas neuniform deocamdata. Bine, ei spun ca trebuie folosita cel putin 2 luni pentru rezultate ceea ce intentionez sa fac. Pe mine m-a socat un pic mirosul.....cam neobisnuit. Imi place insa ca intra repede in piele. Te pup si treci si pe la mine daca ai timp, eu sunt noua pe aici si am nevoie de ceva incurajari.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...