vineri, 15 aprilie 2011

Brand-cosmetics Haul!

Pinkie a gasit geniala oferta pe coolbuy pt un voucher. De 10 lei aveai reducere 70% pt comenzi de pe siteul www.brand-cosmetics.com in valoare de maxim 300 lei. Si am zis sa profitam de reducere. Eu mi-am achizitionat 2 fonduri de ten Boots nr7 nuantele vanilla 25 si nude 15, o trusa de farduri + blush de la Royal si un gloss Maybelline Superstay pt mom nuanta beaming blush 105.



Dintre cele 2 fonduri de ten cel mai potrivit tenului meu este cel nude(dreapta) cu  acoperire medie. Desi nu m-am putut hotara asupra unuia singur nu imi pare rau ca le-am achizitionat pe amandoua deoarece am nevoie de ele. Cel vanilla(stanga) este o idee mai inchis desi pe ten nu este foooarte mare diferenta...cam jumatate de ton maxim un ton. Este lichid se intinde foarte bine, uniformizeaza si lasa pielea catifelata. Nota8/10.



Trusa de farduri are niste culori absolut dementiale. Imi plac la nebunie deoarece sunt foarte pigmentate. Desi nu mai era pe stoc cand am dat comanda, reprezentantul mi-a spus ca mai are una "lovita" si ca imi face reducere la ea . Asa ca am luat trusa de la 28 de lei la 5 lei(super afacere nu? :D ) "Blushul" este mat si poate fi folosit ca atare sau pt conturarea fetei. Are o nuanta calda de maro. Inca nu stiu cat rezista pe pleoape aceste farduri dar voi afla in viitorul apropiat.

Glossul mamei nu l-am desfacut dar de abea astept sa vina acasa sa il incerc si pe el :D


All in all tipul cu siteul a fost extrem de prietenos , coletul a ajuns intact si repede. Am numai cuvinte de lauda. Daca v-a intereseaza sa comandati ceva de acolo si nu mai e pe stoc il puteti intreba personal pe tip ca mie mi-a gasit miraculos fdt nude si trusa "busita" desi nu mai erau available.



Multumesc pinkie pt oferta si de abea astept sa ne spui si parerea ta despre "bunatatile" primite.
Toate m-au costat in jur de 45 lei cu reducerea de 70%.

10 comentarii:

  1. Doar 45 lei:O:O??Norocoaso;;)
    Felicitari si poate vei face in curand un machiaj folosind cele cumparate:*
    PS:De unde pot face rost si eu de acel voucher?:">

    RăspundețiȘtergere
  2. wow.ce de lucruri frumoase:x...si eu vreau...sa le folosesti cu placere..

    RăspundețiȘtergere
  3. pai a fost la un moment dat un voucher pe coolbuy...nu mai este activa oferta...a tinut 24 ore sau ceva in genul :-?? poate o sa mai bage ca si eu as mai vrea :D
    ma madlen :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. uuu...ce de shopping! ce dragut! sa le folosesti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  5. normal ca o sa le folosesc cu placere :D :D :D :D :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, super afacere :P vreau mai multe detalii despre fondul de ten :D Pup

    RăspundețiȘtergere
  7. ce noroc pe tine!
    sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cristinooo asteptam si review!! ce de bunatati! :)sa le folosesti cu placere! :):*

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa le folosesti cu placere!

    Ai un nou follower si te astept si pe blogul meu

    http://e-cosmetic.blogspot.com/. O zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  10. multumesc...o sa le fac review-uri :X:X

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...