sâmbătă, 9 aprilie 2011

Blogosfera s-a inverzit!

Hey fetelor!

Probabil v-ati saturat sa tot cititi pe bloguri despre noua gama Gerovital Plant cu extras bio de floare de colt. Farmec a hotarat sa demareze o campanie pentru bloggeri.

Campania a izbucnit pur si simplu si acum toata lumea lauda in stanga si in dreapta produsele gamei, desi inca nu le-au incercat. Toata ideea era sa primim niste produse, sa le testam, sa ne impartasim public parerile si sa le recomandam mai departe daca este cazul.

Eu am avut privilegiul sa testez cremele pentru fata si serul contur de ochi si buze in campania cu minimostre si deja mi-am cam facut o parere despre produse.

In pachet am primit Crema hidratanta, Serul contur pentru ochi si buze si Laptele demachiant vitaminizant. Va marturisesc sincer, ca am fost incantata ca voi primi crema hidratanta, pentru ca dintre toate cremele de fata din gama testate aceasta mi-a placut cel mai mult si mi se potriveste cel mai bine. Ma bucur ca nu am primit o crema nepotrivita si ca ma pot bucura de ea.

O alta curiozitate de-a mea era legata de laptele demachiant. De mai bine de un an si jumatate folosesc acelasi demachiant de la Ivatherm si sunt multumita de el in mare parte. Mai am destule provizii si nu as avea de ce sa il schimb. Totusi de ceva vreme, mai exact de cand s-a luat Pixie de dizolvantul meu de unghii, am inceput sa imi pun intrebari nu numai legate de dizolvant, ci si de demachiant.

Eu execut intotdeauna demachierea ca la carte. Pixie a scris AICI un articol foarte detaliat si interesant (bine, dar partea cu udatul fetei) despre acest subiect, si desi ar trebui sa am fata curatata din prima, mai este nevoie iar sa mai intind demachiant pe fata, sa il masez si sa il curat...si chiar si dupa aceasta a2a tura tenul tot nu este curat si ma duc sa ma curat cu gel de curatare. Nu am dat vina pe demachiant avand in vedere ca este atat de delicat, iar eu folosesc o gramada de chestii la machiajul fetei: primer, fdt, pudra, blush, iluminator, etc...

Revenind la cosmeticele noastre, laptele demachiant a picat tocmai bine. Desi vroiam sa incerc si altceva, nu am facut-o pentru ca mai am destul demachiat si ma intelegeam bine cu ce aveam. Pur si simplu nu era momentul sa cumpar altul!

Inca din prima seara l-am folosit si mi-a placut foarte tare. Nu vreau sa ma grabesc sa dau un verdict pentru a nu risca sa fiu subiectiva, asa ca voi mai scrie despre el dupa ce il incerc cu toate fondurile de ten si dupa ce il va incerca si Mom.

Mom este cea mai suparata ca are are peste 45 de ani si nu poate testa produsele, dar am ajuns la un consens ca demachiantul ar trebui sa ii curete si ei fata le fel de bine, asa ca il poate folosi si ea (Chiar era tare bosumflata si as fi facut orice sa o impacJ)))

Fetelor va las pentru ca azi il serbam pe daddy in familie si e tare ciufut, iar eu trebuie sa imi gasesc dipozitia necesara sa ii fac toate poftele!!!

Un comentariu:

  1. draga mea, te invit la concurs: http://makeupmirela.blogspot.com/2011/04/concurs-de-primavara.html

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...