vineri, 18 februarie 2011

Geisha make-over

Vineri seara...plictiseala maxima....lipsa de ocupatie si toate ingredientele necesare pentru o sedinta off-road de make-up. Aveam de mult in plan sa ma transform in geisha dar nu gaseam ocazia perfecta. Am inceput cu faina....nu se vedea nimic...apoi fard alb...o vaga urma alba...si am trecut la artileria grea ...am luat un creion alb si i-am dat incet incet foc pana am albit toata fata...cred ca am consumat jumatate de creion (imi doresc foarte mult niste acuarele de pictura pe fata dar inca nu a venit vremea lor in buget). Am acoperit cat de cat sprancenele cu lipici solid, corector si din nou creion alb (din pacate finisajul nu e tocmai reusit dar ma grabeam sa vad produsul finit) si am inceput machiajul propriu zis. Nu puteam finaliza machiajul fara niste flori asa ca am dat iama in trandafirul maicami' (ma mir k nu mi-am luat-o pe cocoasa ) si Tadaaaaa......BOO! Tata cand m-a vazut mi-a spus ca sperii cainele la cum arat :))) Iubesc transformarile si mi-ar placea la nebunie sa fac niste cursuri de prostetica si sa lucrez cu machiaje speciale pt filme sau ceva in genul dar cine mai stie prin ce carton ma va duce viata :D. Enjoy the look and have a great night without nightmares with me mwhahaha.




13 comentarii:

  1. Foarte tare, ieri ii spuneam Epuricai ca mi-ar placea sa faca un look geisha...si azi am gasit unul :)
    Cat as vrea sa pot face si eu....sunt curioasa cum mi-ar sta, am ochii usor asiatici
    Love it!!

    RăspundețiȘtergere
  2. pai si dc nu incerci? nu e asa greu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare machiajul, eu inca nu am incercat machiaje de genul asta, dar naa...cand vad la tine parca simt un impuls:))

    RăspundețiȘtergere
  4. ehhh nici eu nu ma joc cu transformari prea des ...desi e amuzant demachierea dureaza o vesniciiiiie si imi piere tot cheful...cand ma mai apuca mai fac si alte lookuri daca va plac :D

    RăspundețiȘtergere
  5. mutumesc...pai la mine urmeaza mireasa propusa de pinkie stay tooned!

    RăspundețiȘtergere
  6. impressive! arata superb :) congrats :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ador geishele.. it works for u :) imi place mult ce a iesit:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...