In ziua in care i-am cumparat mamei cuponul pentru Salonul Alexia Spa, mi-am achizitionat si eu un voucher cu 15 lei care includea o mani si o pedi cu produse Orly + tratamentul cuticulelor.
Salonul Madysson se afla in zona Obor, cum mergi pe Calea Mosilor, pe o straduta pe care trebuie sa mergi cam 3-5 minute pana la destinatie. Este la parterul unui bloc si are intrare separata.
Arata oribil, in stilul unui salon de cartier, dar putin mai rau. De cum am intrat, as fi vrut sa plec dar serviciile erau deja achitate, iar curiozitatea era maxima. Plus ca poti avea parte de servicii foarte bune si in astfel de saloane, asa ca am lasat la o parte prima impresie si am continuat.
A trebuit sa astept inca 9 minute peste cele 4 pe care le intarziasem eu deja, dar cand manichiurista s-a ocupat de mine, totul era deja pregatit. Mi-am bagat piciorusele la inmuiat (nu am primit papuci) si s-a apucat de manichiura.
Initial, cand m-am asezat la masa de lucru am observat numai produse Flormar peste tot si m-am panicat putin, nu pentru ca erau produse Flormar, pentru ca stiti cat imi plac, ci pentru ca achizitionasem un serviciu cu produse Orly. In cateva minute mi s-a mai disipat spaima, pentru ca am observat pe un perete un mic raftulet cu 18 oje Orly, 1 top coat si un produs cu calciu.
Manopera manichiurii a fost ok. Tot avea ea tendinte sa imi decupeze cuticulele, dar am tinut-o departe de ele. Nu mi-a aplicat top coat, a trecut direct la oja pe care a aplicat-o in 2 straturi subtiri si gata. Am rugat-o sa ma dea si cu un lac pentru ca nu mi-ar fi rezistat nici macar o zi in aceste conditii si putin enervata, dar si socata de indrazneala mea, mi-a aplicat un lac de unghii Flormar. Pentru manichiura am ales nuanta Oh Cabana Boy, un roz aprins cu subtonuri albastre.
Si gata, asta a fost manichiura. Fara tratament de cuticule, ulei de cuticule sau macar o crema de maini. Eram usor iritata.
Pedichiura a fost ceva mai placuta. Mi-a curatat calcaiele cu pila, mi-a scurtat unghiile si mi le-a curatat fara sa ma chinuie si la sfarsit mi-a aplicat la fel de rapid 2 straturi de Orange Punch, oja pe care o alesesem pentru pedichiura. La fel, fara tratament de cuticule sau crema de picioara, absolut nimic!
Nu stiu daca ea citise sau nu oferta, nici eu nu am intrebat pentru ca vroiam sa vad ce serviciu imi ofera, dar acum mi se pare o idee proasta. Trebuia sa le cer tot serviciul!
Tipa, pe care din cate am inteles o cheama Gabi si semana cu Gavroche - simpaticul personaj al lui Hugo, parea destul de priceputa la scurtat si curatat unghii, dar la aplicat oja si produse pentru mani/pedi mai are multe de invatat. Sunt mai multumita de manichiura pe care mi-o fac singura acasa.
Nu am facut prea multe poze, desi mi-ar fi placut sa va arat salonul pentru ca nu vroiam sa dau de banuit si sa alterez cumva aceasta experienta. Poate ar fi fost mai bine asa, dar ma consolez cu gandul ca am avut parte de o experienta autentica :)))
Eu nu ma mai duc acolo si nici nu recomand. Sunt curioasa daca este cineva care a beneficiat de vreun serviciu al salonului Madysson si ce parere are.
Ce parere aveti de mani si pedi mele?
Va pup,
Pinkie
din poze se vad 2 culori dragute, dar, din ce spui tu... pana si eu acasa imi aplic un ulei care inmoaie cuticulele si nu am facut cursuri de manichiura...
RăspundețiȘtergereAnyway, thanks for the tip, cu siguranta o sa-l evit si eu! :*
Offff...de-asta mi-e mie frica de voucherele pt servicii. Prestatorii se poarta cu tine ca si cand ti-ar face un favor, ca si cand ar fi gratis. Insa cred ca e vina angajatilor, care nu sunt suficient de trainuiti/motivati pentru a intelege adevaratele beneficii ale acestor promotii. Eu nu m-am incumetat niciodata sa achizitionez vouchere pentru coafor/man/pedi/cosmetica :(
RăspundețiȘtergerehmmm.. vino la mine, iti iau 10 ron cu tot cu ulei de cuticule si crema si tot iese mai bine :)
RăspundețiȘtergereDaca vroiai o locatie de lux, POATE ar fi trebuit sa nu vanezi vouchere. Si-apoi mai depinde si de model, vroiai sa faca minuni?
RăspundețiȘtergereDraga Anonim,
RăspundețiȘtergereVroiam doar sa primesc serviciile pentru care am platit, cer chiar atat de mult?
Ps: Data viitoare ai curaj si nu mai lasa mesaje anonime :)
Vreau sa o contrazic pe Pinkie pentru ca am mai mult de jumatate de an de cand merg la Gabi pentru manichiura si pedichiura (numai cu vouchere).Salonul intr-adevar nu este nu are o infatisare "glamour", dar este foarte curat.Eu sunt foarte multumita de cum lucreaza aceasta fata, Gabi.Are si o mana foarte usoara.
RăspundețiȘtergereSincer, cred ca Pinkie a fost sa examineze salonul si angajatele, altfel nu vad de cea ar face comentarii, de orice fel,legat de cum arata manichiurista.Este ca si cum am spune noi de ea ca are degete mari la picioare si noduroase la maini.
ai cumva nr de tel al lui Gabi ? mi-a facut mani pedi peste 1 an si a fost foarte buna. de cand a disparut salonul nu am mai reusit sa dau de ea. Multumesc !
ȘtergereMalina, am dat cateva detalii despre persoana care s-a ocupat de mine doar ca reper pentru persoanele care doresc sa incerce serviciile. Este un lucru rau? Nu stiu ce ai inteles tu, dar eu nu am facut nicio remarca negativa sau cu tenta de jignire. Iti recomand romanul "Mizerabilii" pentru mai multe lamuriri :)
RăspundețiȘtergereIar referitor la examinarea angajatilor, sa stii ca te inseli amarnic. Am fost sa imi fac manichiura si pedichiura si nu am fost multumita. Consider ca este vina conducerii pentru ca nu au un set de proceduri bine stabilite pe care sa le respecte atat ea, cat si angajatii.
am fost la acest salon, doar pentru epilat (numai cu vouchere) si am fost foarte multumita. mani si pedi nu am facut...inca, dar mie imi place salonul chiar daca arata ca unul de cartier este curat. am incercat si saloane ultra centrale "de fite" si sunt satula de pitipoancele care lucreaza acolo, prefer saloanele simple cu oameni de bun simt.
RăspundețiȘtergereDraga Pinkie,
RăspundețiȘtergeredaca tot nu esti multumita de serviciile oferite la mani-pedi , de ce nu te-ai dus la alt salon dar la pretul de lista?
Draga Anonim,
RăspundețiȘtergereAsta am si facut. Doar nu vrei sa fac de doua ori aceeasi greseala si sa merg tot la voi :)
Ma bucur tare mult ca am citit parerea ta, Pinkie. Eram aproape gata sa achizitionez un voucher pentru epilat si alte alea, la Madysson, dar m-am razgandit. Am mai trecut printr-o experienta similara cu un voucher pentru epilat si am promis ca nu mai fac astfel de greseli, dar parca nu ma pot abtine. Ma bucur ca de data asta am rezistat. Voucherele sunt facute sa atraga clientii, nu sa-i faca sa deteste personalul si salonul. Daca te-ar intampina persoane amabile, te-ar trata corespunzator, ca si cum ai plati pretul de lista, atunci poate te-ai gandi sa revii si sa platesti intr-adevar pretul fara reducere.La urma urmei e decizia salonului sa aplice o astfel de politica de pret, nicidecum a personalului. Acesta trebuie sa-si faca treaba la fel de bine, indiferent cat platesti. Mai mult, daca ar fi destepte domnisoarele astea si s-ar purta frumos, poate s-ar alege si cu bacsis....asa nu se aleg decat cu un frigider mai plin:))
RăspundețiȘtergereIn concluzie, te inteleg perfect si numai cine nu a patit-o nu crede. NU recomand nimanui sa utilize vouchere pentru astfel de servicii pentru ca numai multumite nu veti fi
trebuia sa te duci pe dorobanti dragaaa acolo ai de toate la pret maxim :>
RăspundețiȘtergereMerci, Pixie, pentru relatarea experienţei cu salonul Madysson. Vroiam sa cumpar un voucher pentru serviciile lor, dar e cat se poate de clar ca nu e cazul. Mai ales dupa parerile "anonime" de aici...
RăspundețiȘtergereCredeam ca o parere - chiar si negativa, spusa cu bun simt si sinceritate productiva - are darul de a face un prestator de servicii sa isi evalueze aceste servicii si sa le faca mai bune daca exista nemultumiri. Vad ca judecata este insa una zeflemitoare, fara pic de consideratie pentru client/a. Caz in care incercarea cu voucherele pare a fi doar un tertip de atragere a acestora, pe termen scurt, evident, si atat.
Parafrazand o fraza celebra, se pare ca in acest caz se spune mai degraba: "Clientul nostru, fraierul nostru!".
La cat mai multe relatari de acest gen, Pixie! Oamenii au dreptul sa stie daca vor primi sau nu ceea ce li se promite, indiferent daca e vorba de o promotie sau nu!
Tocmai ce am achizitionat un voucher la Madysson! Sincer, imi e un pic cam teama..am citit despre experientele voastre neplacute la acest salon abia dupa ce achizitionasem deja voucherul! :( Nu imi plac nici comentariile "anonime" lipsite de buna simt si fara argumente..Sper sa nu aiba legatura cu salonul in cauza, pentru ca daca are, este grav..Nu as vrea sa am de-a face cu astfel de persoane, care nu pot accept opinia sincera si de bun simt a unor cliente ale salonului si care, in loc sa incerece sa corecteze situatia neplacuta, reactioneaza in stilul vanzatoarei de zarzavaturi din Piata Obor! Oricum, cu privire la calitatea serviciului pe care l-am achizitionat (voucherul este valabil pana in ianuarie), o sa va relatez aici..sper ca experienta mea sa fie totusi una placuta!
RăspundețiȘtergereNormal ca cine a comentat mai sus avea o legatura cu acest salon...sper macar ca acum isi trateaza altfel clientii dupa ce au vazut ca le sunt reprosate anumite servicii. mult noroc si sper sa nu ai aceeasi experienta ca si pinkie :*
Ștergerem-ai speriat! eu mi-am luat voucher de masaj (3 sedinte) si acum am mari emotii.revin cu vesti, sper sa nu ma enervez :)
RăspundețiȘtergere