luni, 20 februarie 2012

Papa bun pentru par :D



   Acum ceva vreme am primit spre testare gama pentru par vopsit de la Oyster + Sprayul pentru stralucire. Pachetul continea: 1 bucata masca par Sublime fruit cu aroma de cocos la 1 kg, 1 bucata sampon Sublime fruit cu aceiasi aroma imbietoare si Sprayul Cherastille Shine cu aroma de mar verde 60 ml.

Cum ramasesem fara masca de par (de obicei o folosesc pe cea de la Kallos), acest produs a venit la fix. Este produsul meu preferat din cele 3 si il folosesc o data pe saptamana. Lasa parul foarte matasos, are o aroma dementiala si teoretic protejeaza parul vopsit-asta nu am cum sa validez pentru ca nu am microscop.



De samponul Oyster cu cocos sunt dezamagita...de fapt sunt dezamagita de sampoane in general. De cativa ani sunt nevoita sa ma spal cu acelasi Head'n'Shoulders pentru ca am devenit sensibila la oricare altul. Nu stiu ce contine acel sampon de a devenit parul meu obsedat de el dar daca folosesc altceva, fie el produs profesional sau nu, I'm in trouble. Desi ii fac ochi dulci de fiecare data cand ma spal, o sa prinda radacini pe polita din baie.




In schimb nu am fost tare incantata de Sprayul Cherastille daaar am fost placut surprinsa. Parul este vizibil mai lucios, varfurile despicate incep sa isi revina incetisor si miros a mar o zi intreaga :X

Nu fac eu mare diferenta intre produsele profesionale pentru par si cele din comert dar pentru mine aceste produse au unda verde. Singura bila neagra este ca se gasesc doar in saloane din cate am inteles :( Nuuuuuuuuuuu!

Voi cu ce va hraniti parul?


XOXO,
PIXIE

*produsele au fost primite spre testare

11 comentarii:

  1. veronica picioroaga20 februarie 2012 la 13:06

    mmmmmm..suna bine, tare de tot! un adevarat rasfat pentru par..cu miresme de vis..ador cocosul..ma ofer spre testare daca tu nu vrei sa te risti:-D Oricum,esti o norocoasa,te invidiez,cu drag! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am gama cu mar verde pt par normal... samponul nici mie nu imi place :(

    RăspundețiȘtergere
  3. De cand cu vosptiul cu palette mousse color eu chiar nu mai stiu cu ce sa-l hranesc...Si inca mi-e frica sa-l vopsesc.Deci,intre timp astept deprimandu-ma ;)).
    Asa se intampla de obicei cu acest tip de produse,fiind special concepute pentru saloane,doar acolo se gasesc.Noutate consta in faptul ca unele site-uri le vand si en-details,deci ai putea avea noroc.
    Sprayul ala l-am mai vazut undeva...cred ca la Cristina (the shopping therapy).Uite-asa ma omorati voi cu zile.....

    RăspundețiȘtergere
  4. endre: sunt mai multe fete care au avut ocazia sa testeze acest spray ,...si eu tot de pe un blog auzisem de el si chiar il recomand imi place mult.
    Yummy indeed

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu am o problema cu samponul.Nu m-a incantat absolut deloc.In schimb iubesc masca de par.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am varianta cu citrice si miroase a portocala, imi place si mie masca, samponul nu l-am folosit iar sprayul pentru varfuri l-am incercat o data si parca nu ma atrage...

    RăspundețiȘtergere
  7. Uitai ceva ;)). Mi-ar fi placut si mie shine cu aroma de mar verde, cred ca era mai potrivit parului meu, eu am frizz cu aroma de piersica.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hmm, sa stii ca m-ai pus pe ganduri cu Head and Shoulders. Eu il folosesc de an de zile si parul meu se simte bine cu el. Ba mai mult, si al meu a trecut pe H&S si s-a simtit foarte bine. Acum cateva luni, am zis sa mai alternez. Si am luat, treptat, si Vitality's, Elseve si Tigi si Priorities, in fine, amestecate. Ne-am nenorocit amandoi, n-a mers cu nici unul. Intr-un final, ne-am resemnat. Parul meu arata ca o pisica plouată, unsă cu ulei şi dată prin fulgi, sinistru... Cum am folosit H&S, cum si-a revenit...

    RăspundețiȘtergere
  9. si cristina shopping terapy imi zicea de spray-ul de stralucire ca ii face parul sa straluceasca super tare.

    eu am ales de la ei o masca pt par normal, dar cand am vazut cat de mare este borcanul, m-am hotarat sa il impart cu o colega. ea zice ca ii place super mult, eu inca nu m-am decis.

    cat despre head&shoulders, te inteleg. si eu fac ce fac si tot la el revin...

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...