luni, 5 decembrie 2011

Super oferta la Slimart pentru machiajul semipermanent

Buna fetelor!

Tocmai am primit NL de la site-ul cu promotii Slimart si am vazut ca acum ofera un discount generos la machiajul semipermanent. Dupa cum stiti eu sunt hotarata sa imi pigmentez sprancenele pentru ca m-am plictisit sa trebuiasca sa le conturez de fiecare data cu fard pentru a vedea ca am si eu sprancene! x(

Oferta este foarte buna: platesti 10 euro si beneficiezi de un discount de 50% la orice procedura de machiaj  semipermanent a orice procedura de machiaj  semipermanen. Asta inseamna ca mi-as putea tatua spracenele cu 90 euro in loc de 180 euro. Este un pret foarte bun!! La Getts de exemplu costa 700 lei pigmentarea si 200 lei parca retusarea.

Mi-ar placea tare mult sa beneficiez de aceasta oferta, dar din pacate este valabila doar 1 luna, iar pentru moment am alte prioritati. Sper ca atunci cand ma voi hotari (am preconizat eu ca prin Martie se va intampla acest lucru) sa mai bage o oferta de acest gen. Sunt putin ofticata, dar incerc sa raman concentrata asupra prioritatilor din acest moment. Detalii despre aceasta oferta aici.

De asemenea, in NL am mai gasit o oferta pentru pachetul inteligent "No Celullite", dar nu sunt interesata de el. Mai multe detalii despre aceasta oferta aici.






Serios vorbind, ce parere aveti despre machiajul semipermanent? Credeti ca fac o greseala?
Cu drag, 

Pinkie

2 comentarii:

  1. Depinde cine ti-l face.Si mie mi-ar place,dar dupa ce am vazut atatea specimene mi-e teama ca nu o sa arate natural :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarul este ca daca o fac, vreau sa o fac la Slimart. Nu am avut ocazia sa cunosc persoana care se ocupa cu machiajul semipermanent, dar nu cred ca are cum sa ma greseasca din moment ce nu trebuie sa depaseasca conturul pe care eu l-am aprobat...

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...