sâmbătă, 8 octombrie 2011

Project Pan 4 - Colectia de Oje + Swatch

Astazi continuam seria "Project Pan" pentru ca vreau sa va povestesc ce am facut in privinta numarul exagerat de oje pe care eu si mama le aveam, dar dintre care foloseam foarte putine.


Asa ca dupa ce ne-am unit ojele intr-o zi de sambata, ne-am hotarat sa pastreze fiecare cate 5 oje si pe restul sa le "maritam"... apoi am zis hotarat ca fiecare sa patreze cate 10... cate 15... pana cand am hotarat sa patram ce dorim :)))


Rezultatul final a fost unit intr-o cutie de la Sephora si arata cam asa:





Aceasta foaie am facut-o ca sa ne ajute in luarea deciziilor si am gasit doua dupes perfecte. Cine le gaseste? :p



(imi cer scuze pentru ca nu este clara poza)





Si acum sa va arat rezidentele cutiei :)













Preferatele mele :D













Flormarele



















Nu am mai cumparat oje de la targul Cosmetics Beauty Hair si voi incerca sa nu mai cumpar pana la sfarsitul lunii niciuna. Sa ma certati daca ma prindeti ca o fac!




Hugs,


Pinkie


4 comentarii:

  1. dar de ce sa le maritati???recunoaste :)) ca sa luati altele :))

    macar daca le mariti vezi ca eu sunt celibatara :*

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) sunt foarte frumoasele cele de la flormar :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dragut! Si eu le tineam intr-o cutie Sephora identica, dar a fost necesar sa mai adaug inca una si inca una si inca una :)) Asa ca acum am cutia principala plus inca 3 mai mici :D

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...