duminică, 2 octombrie 2011

20% Reducere in Marionnaud pe 6 Octombrie!

Buna fetelor!

Tot rasfoind revista The ONE, o pagina de reclama mi-a atras atentia:



Mesajul suna cam asa:
"Pe 6 octombrie vino in magazinul Marionnaud AFI Palace Cotroceni pentru a te bucura de secretele frumusetii de zi cu zi!
Iti vom dezvalui cele mai noi produse de machiaj, ingrijire si parfumerie si vei fi rasfatata de makeup artisti si consultanti de frumusete si, desigur, iti vom pregati si alte surprize.
Te asteptam cu reduceri de 20% la toate produsele din magazinul AFI Palace Cotroceni.*
*Promotie valabila doar pe 6 octombrie. Nu se poate cumula cu alte promotii sau reduceri."

Primul lucru care mi-a venit in minte a fost NYX! As vrea sa incerc niste rujuri si cred ca aceasta este o ocazie potrivita. Apropo stiti care este pretul normal al unui ruj NYX?

Pacat ca de aceasta reducere pot beneficia doar fetele din Bucuresti :(
Insa, daca va doriti ceva anume, ma ofer sa vi-l cumpar si sa vi-l trimit :)


Si tot va aratam aici cum sa va faceti un bob fals, uitati ca si modelul de pe coperta poarta un bob fals :)
Dar...parca pare prea fals bob-ul ei, nu?



Hugs,

Pinkie

6 comentarii:

  1. si eu sunt curioasa cat o fi un NYX :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Marionnaud are si produse NYX ?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Glossylicious daca imi amintesc bine un trio eyeshadow costa 36 lei..

    RăspundețiȘtergere
  4. Promotia nu e valabila numai pentru cei din Bucuresti, e valabila pentru toate orasele in care este Marionnaud, cel putin eu asa am inteles de pe pagina lor de facebook :)) sper sa fie asa

    RăspundețiȘtergere
  5. Delia nu stiu ce sa zic...eu am reprodus doar textul lor din revista :-??

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...