vineri, 29 iulie 2011

Ce imi iau in trusa de make-up cand plec intr-un schimb de tineret

Astazi plec intr-un schimb de tineret la Brasov. Este vorba despre un proiect finantat de Comisia Europeana prin programul Tineret in Actiune, la care am lucrat impreuna cu colegii mei din Teamwork!

Proiectul se numeste "Trainer's Laboratory - Experience non-formal training tools!" si este un curs de Formare de Formatori ce isi propune sa dezvolte competentele participantilor pentru a crea propriile metode si instrumente de invatare non-formala, oferindu-le spatiul necesar de experimentare in cadrul unui grup organizat. Mai multe detalii puteti citi AICI si daca sunteti interesati de metodele de invatare non-formala sa stiti ca am creat un grup pe Fb unde formatori din toata lumea se pot intalni pentru a face schimb de experiente.

Revenind la oile noastre, vreau sa va arat ce iau cu mine la Brasov. Nu voi lua multe chestii, dar nici foarte putine pentru ca nu voi avea asa mult timp la dispozitie avand in vedere ca sunt organizator.




Pentru fata: Fondurile de ten Clinique Repairwear si Superfit pentru ca nu m-am putut hotari :p, Pudra Boots (pt ca mi-a spart Pixie pudra, a trebuit sa imi dea alta la schimb :))), corectorul Bobbi Brown, Blush-ul To Faced Avant Garde si baza matifianta de la Sephora de care am devenit dependenta:p



Pentru ochi: paleta NAKED :x, Paleta No. 7 primita cadoul de la Mona, kit-ul de sprancene Oriflame, UDPP, Fardul de pleoape UD in nuanta Goddess, Mac Blacktrack si cateva creioane.


Acum mi-am dat seama ca am uitat sa pozez rujurile :(


Care sunt produsele fara care nu plecati nicaieri?

Hugs,


Pinkie


Ps: Daca sunt fete din Bv si doresc sa ne intalnim, eu deabia astept!!!

13 comentarii:

  1. Pff..nu treci si prin Sibiu?..ca esti pe aproape:))
    Chiar acum ma certam cu prietenul,pt ca trebuie sa plecam sapt viit la mare si mi-a zis sa nu-mi mai iau 10.000 de creme dupa mine,ca nu are loc in masina:)))
    Ei nu inteleg ca trebuie sa avem de toate la noi,sa fim pregatite pt orice:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos tot ce iei cu tine :X. Sa faci multe poze acolo si sa te distrezi. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahh...din pacate nu pot :( Dar saptamana viitoare mai mult ca sigur voi fi si eu la mare :p Si sa-i spui prietenul ca toate cosmeticele vin la pachet cu tine :>

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu pot sa plec nicaieri fara crema de corp,am o piele exagerat de uscata..asta din cauza faptului ca nu beau suficienta apa:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi fac botezul la tine pe blog pentru ca este prima data cand scriu. Eu inainte de a ma gandi la make-up imi pun in geanta tot ce imi trebuie pentru par si apoi imi iau trusa de make-up: demachiant, 120 de culori, fonde de ten,tus lichid si kitul pentru sprincene.
    De cele mai multe ori uit sa imi iau rujurile. Daca nu uit imi iau 2-3 cu mine. Te pup Bubu, succes acolo! Ana Maria Tocana - http://miss-anaa.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Putine.. eu nu plec fara cel putin jumatate din cosmetice. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. DISTRACTIE PLACUTA LA MUNTE...TE ASTEPTAM LA MARE...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. ce imi place gentuta in care le-ai pus :X

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu tot gentuta am remarcat-o in primul rand! E cumva de la Soap & Glory? Daca da, cred ca o sa iau la rand farmaciile cautand-o... :)
    Anda

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu plec cu destul de multe dracii la mine. paleta NAKED :x ce mi-as dori-o si eu! Pupici!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...