duminică, 5 iunie 2011

Secret santa-varianta de vara :D

          Dupa cum majoritatea stiu, s-a facut o extragere pe grupul beauty blogers pe fb, prin care ne ofeream cadouri random una alteia cu ocazia zilei de 1 iunie. Eu am considerat ca este o idee geniala pt ca ajungem incet incet sa ne cunoastem. Asa ca m-am pus cu ochii pe blogul "extrasei" si m-am tot chinuit sa imi dau seama cam ce ar putea sa ii placa. Nu stiu in ce masura i-am nimerit cadoul Dianei dar sper ca a fost multumita.
       Eu am primit un cadouas de la Ionela care nu se mai termina :))) tot scoteam din cutie si scoteam...si scoteam :))). Am primit o crema de plaja (de vis ca vine vara yaay), o oja verde (pe care nu m-am putut abtine sa nu o incerc), o masca de par de la balea in care o sa imi infig manutele cat de curand, un set de betisoare parfumate (la mine in casa tot timpul sunt betisoare parfumate aprinse :D), o bratara si o pereche de cercei galbene si o mini ciocolatica. Multumesc Ionela pt cadou o sa il folosesc cu placere. Voi ce ati primit?

      Sper ca data viitoare o sa se inscrie mai multe persoane din blogosfera si sa devina un eveniment al nostru.
                                                        XOXO,
                                                       PIXIE

8 comentarii:

  1. Un cadou pe masura !!! Sa le folosesti cu spor :)

    RăspundețiȘtergere
  2. de la ce e oja verde?? e superba!! sa le folosesti cu placere!! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nici nu stiam de chestia asta ! Chiar e interesant:P

    RăspundețiȘtergere
  4. miuri este de la classics-glamour nail lacquer. si mie imi place desi nu ma dau in general cu alte culori decat clasicele rozuri movuri sau banalitati...dar spre surprinderea mea nu sare de pe unghii. chiar este printre primele oje care imi rezista mai mult de 2 zile. o sa ma duc sa imi mai iau cateva nuante.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai, nici nu am vazut postarea asta, shame on me ;)). Ma bucur foarte mult ca ti-a placut. Oja defapt trebuia sa fie galbena ca bratara dar nu am gasit :)), si-am luat verdele care m-a atras in mod special.:P
    Betisoare si eu ard aproape zilnic, imi plac mirosurile prin casa, de la esente, betisoare, lumanari nu conteaza, sa simt eu zilnic ceva ;)), si-am zis sa impart cu tine cateva din setul meu :D.
    pupix

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...