joi, 19 mai 2011

Oferta faina pe Groupon!

Cum data trecuta (a scris Pixie aici) am uitat sa va anunt de voucherul minune, am zis ca de data asta nu ma mai iertati!

Cosmetice Bella Pierre: reducere de 100 RON pentru o comanda efectuata pe BePrecious.ro. Cosmetice minerale pentru un look 100% natural!


Caracteristici
  • Magazin online cu o larga varietate de bijuterii, cosmetice si produse de machiaj de cea mai buna calitate!
  • Bella Pierre: cosmetice cu minerale si ingredienti organici, pentru un look 100% natural!
  • Alegerea perfecta pentru orice tip de ten – produsele sunt recomandate atat de specialsti in make-up din intreaga lume cat si de medicii dermatologi
  • Be Precious va pune la dizpozitie o paleta bogata de produse Bella Pierre, in cele mai variate texturi si culori, pentru orice tip de machiaj: office, de zi sau de seara, "party-look", natural
  • Bella Pierre: un pas inaintea cosmeticelor biologice sau organice!
Conditii de utilizare
  • Voucherul este valabil 3 luni

  • Dumneavoastra puteti utiliza un singur voucher, in schimb puteti achizitiona mai multe, pentru a le darui

  • Puteti utiliza un voucher / comanda.

  • Prin intermediul voucherului dvs Groupon de 19 RON beneficiati de o reducere de 100 RON din pretul total al unei comenzi efectuate pe BePrecious.ro, in valoare minima de 200 RON!

  • Voucherul nu se cumuleaza cu alte promotii deja existente pe site si poate fi utilizat DOAR pentru achizitionarea produselor marca Bella Pierre!

  • Dupa incheierea cu succes a acestei oferte, veti primi un e-mail cu voucherul Groupon. Pentru a beneficia de oferta, va rugam trimiteti un e-mail pe adresa office@beprecious.ro, mentionand produsul / produsele dorite. Nu uitati sa atasati voucherul dvs Groupon in format PDF!

  • Pentru comenzi mai mari de 200 RON transportul este gratuit. Va rugam sa cititi cu atentie conditiile de livrare (aici)

  • Pentru informatii despre comnada dvs, va rugam sa sunati la numarul de telefon: 0765.481.560

Oferta o gasiti AICI!

2 comentarii:

  1. Eu pana acum ( spre rusinea mea, sau nu..) nu am auzit de marca asta dar as fi tentata sa incerc totusi...tu ai folosit? sunt ok?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu am auzit de ei pana acum, dar imi place sa experimentez. Din pacate acum cred ca va trebui sa zic pas din cauza abuzurilor din ultima perioada...dar un fard sau o pudra as vrea si eu sa incerc..

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...