sâmbătă, 12 martie 2011

I've been charmed!


Cei de la Farmec au aruncat cu mostre de creme si asupra mea cu gandul de a ma fermeca. Oare vor reusi? ...vom vedea peste putin timp.





In pachetel am gasit 4 tipuri de creme:
1. Crema antiimperfectiuni
2. Ser contur ochi si buze
3. Crema nutritiva
4. Crema hidratanta
5. Crema antirid.

Cel mai mult ma tenteaza Serul contur ochi si buze. Chiar l-am observat in magazine si mi-a facut cu ochiul, si ma bucur foarte tare ca am ocazia sa il testez inainte de a da banii pe el.

Insa, prima crema care a intrat in teste este cea antiimperfectiuni. Am folosit-o aseara dupa demachiere si curatarea tenului si azi de dimineata. Pana acum pot spune ca are un miros placut si ca intra foarte repede in piele.





In seara aceasta vor intra in teste si crema nutritiva si serul pentru ochi. M-am gandit ca daca tot ma voi muta la iubitel pentru urmatoarele zile sa nu ma mai car de acasa cu catel si purcel, si sa ma limitez doar la lucruri esentiale. Desi, o prietena mi-a spus acum ceva vreme:"Nu cred ca este necesar tot strictul tau necesar!" ...trebuia sa impartim un bagaj cand am plecat la Londra :))

Anwz my beautiful folks, deabia astept sa va povestesc mai multe despre aceasta noua gama de la Gerovital Plant.

Un comentariu:

  1. Ce dragut! Si eu am primit plicul, dar pana acum nu am fost prea fermecata...crema hidratanta nu mi s-a parut chiar asa de hidratanta. Si nici cea nutritiva nu m-a impresionat prea mult. Dar le mai dau o sansa! Poate sunt eu prea picky :p Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...