marți, 15 martie 2011

Clinique - All About Eyes Review

Heuou beautiful folks!

Astazi voi face un mic review al cremei pentru ochi de la Clinique - All About Eyes.

Conform descrierii oficiale este o crema usoara care diminueaza liniile fine si intunecate din jurul ochilor. Este o formula delicata crema/gel care ajuta la mentinerea machiajului. Trebuie folosita dimineata si seara atat pe pleoapa mobila, cat si sub ochi.

Ce spun eu?
Imi place, place, place :DEste o crema cu o textura intre crema si gel, se aplica foarte usor si intra foarte repede in piele. Hidrateaza exceptional de bine! Lasa pielea ca de piersicuta sau ca o petala de trandafir. Ofera o senzatie racoritoare. O folosesc seara si dimineata, chiar si inainte de fond de ten.

In mare... ma simt rasfatata de aceasta crema :)
O cantitate foarte mica este suficienta pentru ambii ochi.

Eu am cumparat-o de pe strawberrynet.com. Am prins o oferta buna si am cumparat 2 bucati travel size (7ml) la pretul unei (46,5lei) si am consumat una in 2 luni, timp in care m-am dat 2 ori/zi.

O voi mai cumpara? Absolut!!! Nu stiu cat costa in Sephora, dar daca pretul este astronomic, ma voi orienta catre ceva mai accesibil pana mai prind o oferta buna pe strawberrynet :)

Acum chiar sunt curioasa cat costa in Sephora...ma voi interesa zilele acestea si voi reveni cu un later edit.

Kizzes ma girlies!!!

Btw...tu ce crema pentru ochi folosesti? Am nevoie de un backup plan in caz ca raman fara cremuta mea iubita:*

Later Edit: Crema costa 139 lei in Sephora pentru 15 ml :)

7 comentarii:

  1. Eu tocmai mi-am comandat o crema de ochi de la Cosmetic Plant cu Q10 si ceai verde.
    Inca nu iti pot spune o parere, dar Iulia B. i-a facut un review si era foarte multumita.
    Plus, costa doar 13 lei + transportul care la mine a fost parca 3,5 lei.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. da,e foarte buna crema.sigur costa mai mult in sephora.eu mi-am luat din austria,mai demult.mersi mult pentru review.noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Little D - De ceva vreme vreau sa incerc ceva de la Cosmetic Plant...de fapt vreau sa iau toate brandurile romanesti la rand si sa inlocuiesc pe cat posibil produsele pe care le folosesc cu cele romanesti :D sa imi spui si parerea ta dupa ce testezi crema. I'm so curious!!

    @ Modniza - In primul rand vezi ca ai un tag de la mine!! Imi place la nebunie aceasta crema. Acum testez si serul de ochi si buze de la Gerovital Plant si mi-e atat de greu sa nu ma dau cu cremuta mea favorita :(

    RăspundețiȘtergere
  4. momentan am 3, Nivea roll q10, avon si una de la Garnier si inca sunt in cautarea unei creme bune, cele de la Avon si Garnier lasa un aspect frumos pe moment insa nu ajuta la regenerarea pielii. Crema de la Nivea o folosesc de o saptamana si la fel, nu am vazut rezultate insa mai astept :D
    Am auzit de la multi beauty gurus ca cea de la Estee Lauder este foarte buna insa pretul ajunge undeva la 300 Ron.

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow 300 de lei..inca nu am probleme atat de mari incat sa necesite o investitie atat de mare..Poate o voi incerca si eu pe cea de la Garnier. In general au produse bune si mi-a placut tot ce am folosit de la ei. Mersi. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu tot pe asta o folosesc, o ador :X
    Astept sa scoata Benefit gama de creme si sa vad cea de ochi cum o sa fie

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare ma bate gandul sa fac si eu o investitie de genul asta, consider ca merita, mai ales ca liniile fine si-au facut aparitia la mine. Si unde mai pui ca am si o obsesie deja legata de asta...

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...