vineri, 4 februarie 2011

Celulita S.O.S.

           Majoritatea femeilor au celuita eu de ce nu as fi una dintre ele? Slaba , plinuta cu toate ne confruntam cu aceiasi problema: coaja de portocala ...am incercat mai multe produse gen nivea , avon, orifame, suplesse dar fara nici un rezultat asa vizibil nimic domle' ,nu mergeau si pace. Intr-o zi a venit matusimea cu un cosulet cu produse de la Calivita: un sampon, un sapun, o crema anticelulitica si ce mai pusese ea pe acolo de la o asa zisa firma si mi-a spus ca e reprezentant ...evident fiind sceptica le-am aruncat intr-un dulap si acolo au ramas vreo 2 luni pana la urmatoarea curatenie generala cand am zis sa le dau o sansa ...nu m-au impresionat produsele iar crema anticelulitica o foloseam o data pe sapt pe picioare in loc de crema (am zis sa o consum daca tot o am ) fara masaj fara nimic ...Dupa vreo 4 intrebuintari nu mai aveam deloc celulita ....bai da de loc n-am mai vazut asa ceva (si nu nu ma plateste nimeni sa zic asta !!!!) Am reomandat-o tuturor gagicilor pe care le cunosc ,eu una nu am mai vazut un asa rezultat "miraculos" ...nu stiu daca functioneaza la oricine dar pe cuvant ca e geniala.
            Nu auzisem niciodata de acea firma si dupa povestea asta nici nu am mai auzit. Deci n-am idee cine sunt si cu ce se ocupa sau de unde pot fi procurate produsele dar crema asta e baza. Si tin sa precizez ca nu am facut sport sau nu am tinut vreun regim ....si inca mai am mai mult de jumatate de tub de atunci ...sa fi trecut vreun an ...ma mai dau rar cu ea...dar nu mai e nevoie, efectiv a disparut :| . Voi ce produse ati folosit si au functionat asa cu rezultate spectaculoase?


ps : cred ca e in jur de 45 lei-150 ml (cam scumputa pt un brand asa necunoscut pt mine) da merita fiecare banut

11 comentarii:

  1. Suuper!!
    Pana anul trecut nu aveam nici urma de celulita,dar in ultimul timp cam apare si la mine.
    Sa vad unde gasesc crema :))

    RăspundețiȘtergere
  2. De cand tot promiti ca mi-o imprumuti si mie...

    RăspundețiȘtergere
  3. cu prima ocazie cand treci pe la mine iti pun la pachet :d

    RăspundețiȘtergere
  4. asta e crema,bu any chance?:D
    http://www.calivitastem.ro/index.php?productID=284
    thaaaaaank you.

    RăspundețiȘtergere
  5. scuze,acum am vazut ca exista si poza la articol:))gata,deja l-am comandat.wish me luck!:*
    thank you

    RăspundețiȘtergere
  6. sa imi spui te rog daca a avut acelasi efect miraculos si la tine...ca eu am fost uimita de-a dreptulsi n-am mai gasit reviewuri la ea :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Bunaa!
    Cum ai aplicat crema doar prin masaj sau si impachetarea cu folie de plastic? Si dimineata si seara, sau doar o data pe zi? Ca ma bate si pe mine gandul sa-mi comand. Si rezultatele sau fost vizibile, nu?

    RăspundețiȘtergere
  8. movalia nu am facut nimic special...o foloseam la "misto" in loc de crema de corp si a avut un efect pe care nu il asteptam....deoarece eram fff dezamagita de cremele astea asa ca nu am facut masaj nu m-am "impachetat" no nothing...la mine a avut efect maxim...acum poate depinde si de persoana

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte bune recomandarile pe care le-am gasit pe acest blog!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...