marți, 1 februarie 2011

Bobbi Brown Shimmer Brick Compact Nectar - Strawberrynet.com Alert!


Doar ce am citit NL de la Strawberrynet.com ca am si plasat repede comanda!
Puteti achizitiona adorabila pudriera la pretul de 57 lei, asta daca nu sunteti clienti fideli si beneficiati de reducerile de rigoare :D Mai multe detalii AICI
Eu sunt mega fac Shimmer Bricks de la Bobbi...sunt pur si simplu inegalabile <3 <3 <3
Pe site mai sunt cateva reduceri apetisante, asa ca nu va sfiiti sa il rascoliti!
Pentru cele care nu au comandat inca de pe Strawberry si sunt mai reticente, promit sa fac cat de curand acel post util in care sa dau toate detaliile posibile legate de plasare unei comenzi pe acest site.
Luv,

5 comentarii:

  1. e genial ceast produs!l-am incercat la o prietena si mi-a placut foarte mult:)
    pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am iluminatorul pe nuanta Rose si il ador, deabia astept sa ma dau cu el!!! Iar oferta este foarte buna avand in vedere ca pretul in mod normal se invarte in jurul sumei de 150 lei! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. deabia astept sa imi proceseze comanda sa mai iau cate ceva...vreau sa ajung la reducerea de 7.5% :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello!

    Totusi, care e procedura de plasare a unei comenzi/livrare/plata etc? As vrea si eu sa comand cate ceva, dar pana acum nu am mai avut de-a face cu comenzi internationale. Si chiar nu sunt taxe de livrare? Please please PLEASE answer:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai este destul de usor pe strawbeerynet.com. In general transportul este gratuit la produsele de make-up si asa este! Comanda iti soseste cam in 10-12 zile lucratoare dupa ce a fost trimisa si se poate plati cu cardul. Nu este nevoie sa ai Pay Pal, eu nu am. Folosesc un card ING. Voi face o postare detaliata marti seara cred despre cumparaturile pe acest site

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...